JOM TOLAK AZEEZ RAHIM

JOM TOLAK AZEEZ RAHIM

Saturday, October 26, 2013

Azeez Rahim Sila Letak Jawatan : Tak Risau Hasil Duit Haram Mungkin Masuk Dalam Akaun Tabung Haji ?

Azeez Rahim menang jawatan MT UMNO ! Biasalah tu , dia memang pandai buat propa yang dia ni memang pemimpin hebat dalam UMNO bantu rakyat dan macam-macam lagi . Tapi lantak lah , pedulikan semua tu , UMNO nak melingkup dengan pemimpin macam tu aku tak peduli , yang aku risau bila dah dapat jawatan dalam MT UMNO tu makin galak lah Azeez dengan jawatan dia sebagai Pengerusi Tabung Haji tu. Bila nak lepas jawatan Azeez oiii ... ambik la jawatan lain , jangan duduk dalam Tabung Haji tu . Sekarang orang ramai perli kata ada Azeez ni adalah LEMBAGA HITAM dalam Tabung Haji .


 Ramai yang tahu perangai Azeez cukup risau kalau si LEMBAGA ni duduk lama-lama di sana , jadi Pengerusi pulak tu. Parahhh memang parah . Rakyat yang tahu perangai sebenar Azeez ni bukan nak mendengki sangat dengan dia , cuma dia punya lakononan cukup buat orang marah . Upah photographer, blogger, facebooker, twitter dan macam-macam err lagi untuk naikkan imej dia . Kena pastikan ada kamera snap gambar dia tengah buat kerja , lepas tu macai-macai ni akan upload dalam FB , Blog , Twitter masing-masing kononnya Azeez ni jiwa rakyat.

Tak kesah lah dia nak berlakon ka nak betul ka , elok lah dia tumpu pada kerja-kerja amal tu saja sebab Tabung Haji tak sesuai untuk dia . Tabung Haji ni boleh kata antara institusi besar dalam negara ni jugak lah , setaraf FELDA dan PETRONAS . Cuba bandingkan latar belakang pendidikan Pengerusi FELDA dan PETRONAS dengan pengerusi Tabung Haji , bikin malu orang Islam kat Malaysia ni saja lah . Takkan lah Pengerusi nak kena kencing dengan anak-anak buah .

 Pengerusi tak faham ekonomi kena gebang dengan anak buah , kena bodoh dengan anak buah , last-last mengangguk aja . Beli property sana sini yang kononnya menguntungkan. Duit Tabung Haji dia orang Islam , duit halal . Bayangkan beli hartanah kat London , penyewa buka Bar, Kedai Arak , atau mungkin sekali tempat aktiviti maksiat di jalankan , apa cerita tu ?? Duit sewa tu Tabung Haji kutip .... tu duit dari sumber halal ke haram ???

3 comments:

  1. wehh mamak berhenti la

    ReplyDelete
  2. Sapa kata beliau tiada kelulusan,semsa dulu beliau telah mengambil tuisyen disegenap rantau K.Ketil dan KL,entah entah berjela-jela ijazah dan dokteret dia.Khabarnya beliau faseh dalam 7 bahasa asing,sebab itulah mudah berurusan dengan kedutaan asing.Dari segi kewangan beliau memang tegas,seperti semasa berfungsi dengan kerja lamanya dulu,silap-silap boleh patah hidung pelanggan yang mungkar..

    ReplyDelete
  3. Saya percaya orang yang tulis artikel ni mmg berniat jahat. Saya rakyat baling. Byk kebaikan yg dia lakukan untuk kami.

    ReplyDelete