JOM TOLAK AZEEZ RAHIM

JOM TOLAK AZEEZ RAHIM

Monday, October 7, 2013

Azeez Rahim Tak Layak Jadi Pengerusi Tabung Haji - Edisi Kantoi !!! Berapakah gaji Azeez di Pengerusi Tabung Haji ???


Azeez Baling sah dilantik sebagai Pengerusi Tabung Haji seperti diceritakan sebelum ini [di sini] dan berkuatkuasa sehingga hari ini. Dia menggantikan Tan Sri Abi Musa Asaari Mohamed Nor yang telah berkhidmat sejak Ogos 2007. Kalaulah Tabung Haji tak tentu hala selepas ini, hanya perlu salahkan Najib.





Tersebar di blog, baca ruangan komen “Tabung Haji gets new Chairman? ” di blog Rocky’s bru, Azeez hanya memiliki SPM? Betulkah? Bagaimana yang hanya memiliki SPM boleh menjadi Pengerusi Tabung Haji? Kalau salah, Azeez boleh sebutkan sendiri kelayakan akademik yang beliau miliki.


Lagi perkara menarik, berapakah gaji Pengerusi Tabung Haji yang mengurus berbillion duit umat Islam Malaysia. Kalau sebelum ini Mahfuz Omar mendedahkan dan mempersoalkan bagaimana Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Tabung Haji, Datuk Ismee Ismail, yang berstatus kontrak, boleh memperolehi gaji sebesar RM85,000 sebulan. Tentulah gaji Azeez lebih besar dengan hanya kelayakan sebagai pembodek Najib. Insyaallah…rakyat semakin menyampah!!

Azeez juga Pengerusi anak syarikat Tabung Haji iaitu TH Real Estate LLC dan Ahli Lembaga Pengarah Theta Edge Berhad yang juga anak syarikat Tabung Haji, yang tentu ada habuannya.


Najib menggenapkan transformasi yang ingin dilakukannya. Ghani Othman (Lim Kang Hoo)/Sime Darby, Ng Yen Yen (and family)/Tourism Malaysia, Rafidah Aziz/Air Asia, Ali Rustam/LADA, and Now Azeez Rahim (Ismee/Jasmi/Azizan/Sheikh Akmal)/Tabung Haji.

PM Najib pandai kongsi, asalkan pandai membodek!!

Tuan-puan tunggulah 5.5% dividen setahun. Ada RM1000, dapat RM55 setahun, besar tu!!!

Kelab Putera 1Malaysia Presiden Abdul Azeez dan Azeez Rahim Putera UMNO.
Sumber 1 Ekeleh & Sumber 2 MRM

1 comment:

  1. Ntah-ntah photoshop wakaakka..mane boley sng-sng aje gaji ceo orang amik dan sebarkan dalam internet...kalau ye nie benar lebih baik die saman kaw dapat lagi bnyk dari sebulan die peroleh kah kah kah

    ReplyDelete